Have an account?

@David_M_Bergman tweetade: Solen, snälla kom tillbaka, allt är förlåtet. Jag är ledsen för allt elakt jag sade under värmeböljan i somras.

David Bergman
@David_M_Bergman
 
Solen, snälla kom tillbaka, allt är förlåtet. Jag är ledsen för allt elakt jag sade under värmeböljan i somras. pic.twitter.com/OfPOMYxGzN
Visa på Twitter
Marit Thorin
@thorinstradgard
 
Riktigt bra @pwolodarski @dagensnyheter pic.twitter.com/YatwqekF4M
Visa på Twitter
Sanny Lindström
@Sannylindstrom
 
Bra agerat av @Superstars_nu
Ta avstånd från hatet pic.twitter.com/FvjuOichKv
Visa på Twitter
The Nobel Prize
@NobelPrize
 
Randy Schekman: "When I was in high school I got called a nerd. But after I won the #NobelPrize they invited me back" gu.com/p/4393m/stw
Visa på Twitter
Viaplay
@viaplay_se
 
@AlmostHawk Hej Anders, här hittar du sändningen: viaplay.se/sport/motorspo…
Visa på Twitter
Khaled Abol Naga
@kalnaga
 
مسابقة كانون للأفلام القصيرة :
قدم مشروع فيلمك القصير (10min) في 300-500 كلمة قبل Dec1
canonshortfilmcompetition.com
Visa på Twitter
Inte vad du letar efter?
Det finns mer att se på Twitter! Klicka här för att upptäcka fler intressanta tweets.
  Utforska  

Inga kommentarer:

Labels

Blog Archive