Have an account?

Pophöger Tweetade: Jag hoppas att min krönika retar upp vänstern. Det skulle förgylla min helg.

Följs av Folkpartiet och Nya Moderaterna.
Pophöger @pophoger
 
Jag hoppas att min krönika retar upp vänstern. Det skulle förgylla min helg. mobil.corren.se/asikter/ledare…
Visa på Twitter
Följs av Staffan Werme, Kent Persson och Vänsterpartiet.
Katarina Barrling @Barrling
 
Så glad och hedrad. Innebär dock ej att jag kommit ut som oberoende eller beroende M - eller nåt annat för den delen
svd.se/katarina-barrl…
Visa på Twitter
Miljöpartiet @miljopartiet
 
Läs mer om regeringens satsning på små, klimatsmarta & billiga hyresrätter för unga & studenter aftonbladet.se/nyheter/articl… #svtdebatt #bopol
Visa på Twitter
Följs av bjornsundin, Vänsterpartiet och Miljöpartiet.
Markus Mattila @Markus_Mattila
 
Inte ens @annieloof går fri från Rebecca Uvells fantastiska debattstil. #ironi #svpol
Visa på Twitter
Följs av Rasmus Persson, bjornsundin och Staffan Werme.
Karin Pettersson @AB_Karin
 
Dags att göra upp om migrationen | Karin Pettersson | Ledarkrönika | Ledare | Aftonbladet aftonbladet.se/ledare/ledarkr…
Visa på Twitter
Följs av Kent Persson , Kristdemokraterna och Miljöpartiet.
David Ahlin, Ipsos @DavidAhlin
 
Sedan valet har SD ökat med ca fem procentenheter mobil.dn.se/nyheter/politi… #svpol
Visa på Twitter

Inga kommentarer:

Labels

Blog Archive